Районна газета

Державні закупівлі

Інформація оновлена 20.04.2017

Нормативно-правова база

Закон України "Про публічні закупівлі"

Розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 29.09.2014 № 429-ОД "Про забезпечення прозорості у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти

Розпорядження голови Кролевецької районної державної адміністрації від 27.01.2017 № 43-ОД "Про моніторинг впровадження електронних закупівель товарів"

 

Офіційний загальнодержавний веб-портал "Державні закупівлі"
Портал з питань державних закупівель "Центр Державних Замовлень" 
Офіційний веб-портал доступу до публічної інформації щодо державних закупівель в Сумській області

Держзакупівлі.онлайн

 

Інформація про товаровиробників 

Товаровиробники Сумської області 

Перелік продукції товаровиробників Кролевецького району

 

Планування діяльності

План державних закупівель відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації на 2017 рік

Звіт щодо проведених державних закупівель, в тому числі тих, які не потребують тендеру (станом на 01.04.2017)

Відділ освіти Кролевецької районної державної адміністрації

Відділ культури Кролевецької районної державної адміністрації

Кролевецька центральна районна лікарня

Кролевецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги

 

ОГОЛОШЕННЯ:

 

Про підсумки проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти головними розпорядниками коштів у 2016 році

 

Дії в межах правового поля, співпраця з місцевими товаровиробниками, найнижча обґрунтована ціна, персональна відповідальність – ось головні критерії проведення тендерних процедур.

 

Плани державних закупівель головних розпорядників бюджетних коштів району на 2016 рік у відповідний термін було оприлюднено на веб-сайті органів влади Кролевецького району та направлено до департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації.

 

За інформацією головних розпорядників бюджетних коштів упродовж 2016 року тендерними комітетами для закупівлі товарів, робіт, послуг за державні кошти проведено 14 процедур закупівель, в тому числі 5 процедур відкритих торгів, 2 процедури запиту цінових пропозицій та 7 процедур попередньої кваліфікації учасників, що у порівнянні з 2015 роком на 7 процедур менше.

 

За результатами проведених тендерів перемогу здобули 12 вітчизняних учасників. Співвідношення кількості учасників, які подали пропозиції для участі у конкурентних процедурах закупівлі, до кількості учасників–переможців склало 1,3 (у 2015 році – 1,0).

 

За підсумками проведення тендерів укладено 12 договорів. З них, відділом освіти - 4 договори (5,0 млн.грн.), центральною районною лікарнею – 7 (4,2 млн.грн.), відділом культури – 1 (0,1 млн.грн.).

 

Загальна сума коштів за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт та послуг за минулий рік склала 9,3 млн. гривень. У структурі джерел фінансування зобов’язань за договорами про закупівлю кошти місцевих бюджетів становили 6,0 млн.грн. (65%), Державного бюджету – 3,3 млн.грн. (35%).

 

Загальна сума коштів за укладеними договорами у 2015 році - 12,0 млн.гривень.

 

В рамках тендерних процедур подано 15 пропозицій конкурсних торгів, у тому числі за частинами предмета закупівлі (лотами). Середня кількість пропозицій конкурсних торгів по відкритим торгам, які відбулися, становить 1,2 пропозиції на одну оголошену процедуру (у 2015 році – 1,75), за запитом цінових пропозицій –1,5 (у 2015 році –3,3), три поданих учасниками пропозиції (або 20 %) відхилено замовниками як такі, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів.

 

Згідно з даними форми № 1–торги у звітному періоді замовниками  товарів, робіт і послуг без застосування процедур конкурсних торгів (вартість предмета закупівлі менша порогових значень, встановлених Законом, а також предмети закупівлі, на які не поширюється дія Закону), укладено 2123 договори на суму 13,4 млн.грн.(фактичні видатки), у тому числі 4,0 млн.грн. – кошти Державного бюджету, решта – кошти місцевих бюджетів. Із загальної кількості договорів, відділом освіти укладено 1189 (9,0 млн.грн.), центральною районною лікарнею – 708 (3,9 млн.грн.), відділом культури – 226 (0,5 млн.грн.).

 

Аналіз структури фактичних видатків за укладеними договорами у розрізі предметів закупівлі показує, що у звітному періоді замовниками на закупівлю послуг витрачено 64 % загального обсягу коштів, товарів – 36 %.

 

З 1 серпня 2016 року введено в дію Закон України «Про публічні закупівлі».

 

Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

 

Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

 

Відповідно до статті 2, цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

 

Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.

 

У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

 

З метою недопущення фактів порушення законодавства, забезпечення ефективності функціонування системи державних закупівель, створення конкурентного середовища у цій сфері прийнято розпорядження голови Кролевецької районної державної адміністрації від 27.01.2017 № 43-ОД «Про моніторинг впровадження електронних закупівель товарів». Даним розпорядженням рекомендовано керівникам структурних підрозділів Кролевецької районної державної адміністрації, органам місцевого самоврядування, замовникам  та розпорядникам бюджетних коштів районного бюджету, керівникам комунальних підприємств Кролевецької районної ради  здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг через електронну систему Prozorro починаючи з 3,0 тисяч  гривень.

 

У минулому році розпорядниками бюджетних коштів району оголошено на електронних майданчиках 373 процедури закупівель на загальну суму  33,53 млн.грн. Завершено 221 процедуру на суму 27,39 млн.грн., економія коштів склала 1,06 млн.грн.

 

      До уваги головних розпорядників бюджетних коштів!

З 1 листопада 2016 року розпочав роботу моніторинговий портал Dozorro.org, як база даних реального оцінювання закупівельників, постачальників та окремих тендерів.

У Dozorro формується рейтинг на основі оцінювання партнерів, відгуків та зауважень учасників тендерів, що повинно забезпечувати здорову конкуренцію у сфері публічних закупівель. Усі відгуки та зауваження систематизуються на направляються до аналітичного відділу , після аналізу на них буде певна реакція – або адміністративна, або керуючих органів.

 

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності! 

Кролевецька районна державна адміністрація на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України № 501 від 20.05.2015 «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» долучилась до системи електронних держзакупівель ProZorro. Запрошуємо Вас також долучитись до електронних закупівель та зареєструватись на електронному майданчику в якості учасника на сайті http://www.dzo.com.ua. 

БАЖАЄМО УСПІХУ В ЗАКУПІВЛЯХ! Будемо раді відповісти на всі запитання за телефоном: +380951870337

 

Оголошення 

Враховуючи прийняті Верховную Радою України 15.09.2015 року зміни до Закону України «Про здійснення державних закупівель» та на виконання вимог чинного законодавства України, з метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель та відповідно до навчальних програм (до програми включено питання: «Використання системи електронних державних закупівель - «РroZorro»), затверджених Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, Центр Державних Замовлень запрошує членів комітету з конкурсних торгів на навчання та підвищення кваліфікації (лекційні, практичні та семінарські заняття) з питань організації та здійснення державних закупівель.

 Курси навчання та підвищення кваліфікації найближчим часом, відбудуться

· Суми: 1-2 жовтня 2015 року;

Житомир: 17-18 вересня 2015 року;

· Тернопіль: 17-18 вересня 2015 року;

· Одеса: 28-29 вересня 2015 рок

· Київ: 24-25 вересня 2015 року;

· Львів: 28-29 вересня 2015 року;

· Кіровоград: 15-16 жовтня 2015 року;

Можливе проходження курсів за дистанційною формою.

Вартість навчання становить 1100,00 ( одна тисяча сто ) гривень, підвищення кваліфікації 750,00 (сімсот п’ятдесят ) гривень. Зазначені курси проходять за участю провідних фахівців з питань державних закупівель, представників центральних органів виконавчої влади.

Після проходження навчання та підвищеннякваліфікації, слухачі отримують сертифікати та методичні матеріали.

Центр Державних Замовлень надає безкоштовну консультаційну підтримку Замовникам торгів:

- консультації з питань державних закупівель; попередній аналіз та роз’яснення ключових моментів підготовки та участі в запланованій процедурі закупівлі.

Щодо детальної інформації та оформлення заявки звертатися до відділу

з питань організації навчання, відповідальна за організацію навчання -

Устименко Олена Павлівна, (044) 272-33-50 , (066)416-32-03, (063)801-73-93, (067)829-97-77

 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 20 травня 2015 р. № 501-р
Київ


Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів



1. Погодитися з пропозицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі стосовно реалізації пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів (далі - пілотний проект), вартість яких не перевищує суми, визначеної Законами України “Про здійснення державних закупівель” та “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”.

2. Взяти до відома, що під час реалізації пілотного проекту:

учасники пілотного проекту проводять електронні закупівлі товарів з використанням автоматизованої інформаційної системи, яка забезпечує прозорість результатів закупівель та до складу якої входять центральна база даних, єдиний модуль аукціону та кілька електронних майданчиків (сайтів у Інтернеті), що взаємодіють з центральною базою даних через відкритий програмний інтерфейс (АРI);

замовники самостійно приймають рішення щодо участі в пілотному проекті;

може проводитися електронний реверсивний аукціон для визначення найкращої ціни товарів;

строк реалізації пілотного проекту становить шість місяців з дня набрання чинності цим розпорядженням.

3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі довести інформацію про реалізацію пілотного проекту до відома замовників шляхом її оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті та подати не пізніше ніж через три місяці після завершення його реалізації Кабінетові Міністрів України звіт про результати реалізації пілотного проекту.

Прем'єр-міністр України                                                                                     А.ЯЦЕНЮК

Інд. 18

 
Оголошення 

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII Сумська ТПП запрошує голів, секретарів, та членів комітетів конкурсних торгів підприємств, установ та організацій, які працюють на території району і міста взяти участь у одноденному семінарі щодо змін у законодавстві, котрий відбудеться 28 травня 2014 року. 

Вартість семінару 350 грн. без ПДВ. 

Також запрошуємо пройти навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель, котрі відбудуться 26-29 травня 2014 року на базі Сумської ТПП за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 7а, 1-й поверх, конференц-зал Сумської ТПП. 

Вартість навчання складає: 

 

Навчання

Підвищення кваліфікації

Тривалість семінару

4 дні

2 дні

Вартість за 1 учасника

980 грн. з ПДВ

640 грн. з ПДВ

 

 За результатами навчання / підвищення кваліфікації учасники семінару отримують сертифікат/свідоцтво. 

Для участі у семінарі необхідно надіслати факсом (0542)770-767 або на електронну пошту  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. заявку та гарантійний лист, котрі доступні для скачування на сайті Сумської торгово-промислової палати http://www.cci.sumy.ua/servises/workshops/

Довідки за телефоном (0542)77-07-67.