Районна газета

Державні закупівлі

Інформація оновлена 31.08.2018

Нормативно-правова база

Закон України "Про публічні закупівлі"

Розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 29.09.2014 № 429-ОД "Про забезпечення прозорості у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти

Розпорядження голови Кролевецької районної державної адміністрації від 27.01.2017 № 43-ОД "Про моніторинг впровадження електронних закупівель товарів"

 

Офіційний загальнодержавний веб-портал "Державні закупівлі"

Портал з питань державних закупівель "Центр Державних Замовлень" 

Офіційний веб-портал доступу до публічної інформації щодо державних закупівель в Сумській області

Держзакупівлі.онлайн

 

 


ОГОЛОШЕННЯ:

Про підсумки проведення закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти головними розпорядниками коштів за 9 місяців 2017 року

1 серпня 2016 року вступив в дію Закон України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає обов’язковість проведення закупівельних процедур через електронну систему ProZorro.

Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Електронна система закупівель – інформаційно - телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.

Концепція електронних публічних закупівель полягає у використанні електронних засобів на кожному етапі закупівельного процесу - від визначення вимог, оприлюднення річних планів і тендерної документації до подання пропозицій, їх оцінки та в подальшому перехід до електронної форми договорів і їх електронного адміністрування. Процес електронних закупівель забезпечується завдяки використанню мережі Інтернет.

Процедура електронних закупівель передбачає використання спеціально розроблених веб-сайтів, обмін стандартними електронними документами та повідомленнями між замовниками та учасниками процедур закупівель. До складу електронної системи входять веб-портал www.prozorro.gov.ua, який крім джерела оприлюднення інформації про закупівлі відіграє роль центральної бази даних та єдиного модулю аукціону, та авторизовані електронні майданчики.

Закупівлі в загальній системі електронних закупівель ProZorro є надпорогові та допорогові. Надпороговими закупівлями є закупівлі вище 200,0 тис.грн. на рік на товари, послуги і 1,5 млн.грн. - на роботи.

Законом України “Про публічні закупівлі” визначено три процедури закупівель:

ВІДКРИТІ ТОРГИ - основна процедура закупівель і тільки через електронну систему закупівель.

КОНКУРЕНТНИЙ ДІАЛОГ - двоступеневі торги, які проводяться у випадку, якщо замовник не може самостійно визначити технічні і якісні характеристики послуги.

ПЕРЕГОВОРНА ПРОЦЕДУРА - використовується в крайньому випадку, при наявності відповідних підстав. Замовник обирає постачальника в результаті переговорів, а в систему завантажується звіт про проведення процедури.

Допорогові закупівлі в загальній системі електронних закупівель Prozorro. “Допорогові” закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Допороговими закупівлями є закупівлі менше 200,0 тис.грн. на рік на товари, послуги і 1,5 млн.грн. - на роботи. У вищевказаному Порядку також  визначено, що очікувана вартість не може бути меншою, ніж 3000 гривень, тобто для закупівель товарів і послуг вартістю нижчою за 3000 гривень, електронна система не використовується.

З  метою реалізації положень Закону затверджено розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 вересня 2015 року № 435-ОД „Щодо посилення відповідальності керівників за прозорість здійснення державних закупівель”, яким встановлено вимогу максимально використовувати електронну систему закупівель Prozorro, максимально здійснювати закупівлі товарів тих виробників, робіт тих виконавців та послуг тих надавачів, що мають фактичне місцезнаходження на території Сумської області та утворити районні, міські робочі групи з моніторингу електронних закупівель товарів, робіт і послуг, включивши до їх складу депутатів місцевих рад, представників правоохоронних, контролюючих органів та громадськості.

Розпорядженням голови Кролевецької районної державної адміністрації  від 27 січня 2017 року № 43-ОД «Про моніторинг впровадження електронних закупівель товарів» рекомендовано органам місцевого самоврядування, замовникам та розпорядникам бюджетних коштів районного бюджету вжити заходи щодо забезпечення здійснення публічних закупівель через електронну систему закупівель Prozorro та визначено осіб, відповідальних  за організацію впровадження електронних закупівель в районі та рекомендовано здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг.

За інформацією головних розпорядників бюджетних коштів упродовж 9 місяців 2017 року проведено 25 процедур закупівель, в тому числі: 9 процедур відкритих торгів, 16 - переговорна процедура закупівлі. За результатами проведених торгів перемогу здобули 25 вітчизняних учасників.

За підсумками проведених торгів укладено 25 договорів на суму 18,9 млн.грн., фактичні видатки складають 8,7 млн.грн., в тому числі:

відділом освіти укладено 16 договорів на суму 13,6 млн.грн., фактичні видатки складають 5,8 млн.грн.;

Кролевецькою ЦРЛ - 4 договори, на суму 3,8 млн.грн., фактичні видатки складають  1,5 млн.грн.;

Кролевецьким районним центром медико - санітарної допомоги укладено 4 договори на суму 1,2 млн.грн., фактичні видатки складають 1,2 млн.грн.;

відділом культури укладено 1 договір на суму 0,2 млн.грн., фактичні видатки -0,2 млн.грн. 

За звітний період 2017 року фактичні видатки складають 8,7 млн.грн., з яких найбільшу питому вагу складають: послуги – 58,6%, або 5,1 млн.грн., на товари припадає 41,4%, або 3,6 млн.грн. Загальна сума коштів за укладеними договорами за аналогічний період минулого року склала 8,4 млн.грн.

Проведено 14 засідань районної робочої групи з моніторингу проведення процедури публічних закупівель товарів, робіт і послуг., враховуючи клопотання головних розпорядників бюджетних коштів було надано дозвіл на укладання договорів без застосування електронної системи закупівель ProZorro.

Проведено закупівлі без застосування процедур та укладено 1153 договори, (що на 246 договорів більше ніж за аналогічний період минулого року) на суму 8,7 млн.грн., (що на 3,7млн.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року), фактичні видатки склали 9,0 млн. грн., що на 5,3 млн.грн. більше, ніж за 9 місяців 2016 року.

 

Про підсумки проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти головними розпорядниками коштів у 2016 році

Дії в межах правового поля, співпраця з місцевими товаровиробниками, найнижча обґрунтована ціна, персональна відповідальність – ось головні критерії проведення тендерних процедур.

Плани державних закупівель головних розпорядників бюджетних коштів району на 2016 рік у відповідний термін було оприлюднено на веб-сайті органів влади Кролевецького району та направлено до департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації.

За інформацією головних розпорядників бюджетних коштів упродовж 2016 року тендерними комітетами для закупівлі товарів, робіт, послуг за державні кошти проведено 14 процедур закупівель, в тому числі 5 процедур відкритих торгів, 2 процедури запиту цінових пропозицій та 7 процедур попередньої кваліфікації учасників, що у порівнянні з 2015 роком на 7 процедур менше.

За результатами проведених тендерів перемогу здобули 12 вітчизняних учасників. Співвідношення кількості учасників, які подали пропозиції для участі у конкурентних процедурах закупівлі, до кількості учасників–переможців склало 1,3 (у 2015 році – 1,0).

За підсумками проведення тендерів укладено 12 договорів. З них, відділом освіти - 4 договори (5,0 млн.грн.), центральною районною лікарнею – 7 (4,2 млн.грн.), відділом культури – 1 (0,1 млн.грн.).

Загальна сума коштів за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт та послуг за минулий рік склала 9,3 млн. гривень. У структурі джерел фінансування зобов’язань за договорами про закупівлю кошти місцевих бюджетів становили 6,0 млн.грн. (65%), Державного бюджету – 3,3 млн.грн. (35%).

Загальна сума коштів за укладеними договорами у 2015 році - 12,0 млн.гривень.

В рамках тендерних процедур подано 15 пропозицій конкурсних торгів, у тому числі за частинами предмета закупівлі (лотами). Середня кількість пропозицій конкурсних торгів по відкритим торгам, які відбулися, становить 1,2 пропозиції на одну оголошену процедуру (у 2015 році – 1,75), за запитом цінових пропозицій –1,5 (у 2015 році –3,3), три поданих учасниками пропозиції (або 20 %) відхилено замовниками як такі, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів.

Згідно з даними форми № 1–торги у звітному періоді замовниками  товарів, робіт і послуг без застосування процедур конкурсних торгів (вартість предмета закупівлі менша порогових значень, встановлених Законом, а також предмети закупівлі, на які не поширюється дія Закону), укладено 2123 договори на суму 13,4 млн.грн.(фактичні видатки), у тому числі 4,0 млн.грн. – кошти Державного бюджету, решта – кошти місцевих бюджетів. Із загальної кількості договорів, відділом освіти укладено 1189 (9,0 млн.грн.), центральною районною лікарнею – 708 (3,9 млн.грн.), відділом культури – 226 (0,5 млн.грн.).

Аналіз структури фактичних видатків за укладеними договорами у розрізі предметів закупівлі показує, що у звітному періоді замовниками на закупівлю послуг витрачено 64 % загального обсягу коштів, товарів – 36 %.

З 1 серпня 2016 року введено в дію Закон України «Про публічні закупівлі».

Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Відповідно до статті 2, цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.

У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

З метою недопущення фактів порушення законодавства, забезпечення ефективності функціонування системи державних закупівель, створення конкурентного середовища у цій сфері прийнято розпорядження голови Кролевецької районної державної адміністрації від 27.01.2017 № 43-ОД «Про моніторинг впровадження електронних закупівель товарів». Даним розпорядженням рекомендовано керівникам структурних підрозділів Кролевецької районної державної адміністрації, органам місцевого самоврядування, замовникам  та розпорядникам бюджетних коштів районного бюджету, керівникам комунальних підприємств Кролевецької районної ради  здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг через електронну систему Prozorro починаючи з 3,0 тисяч  гривень.

У минулому році розпорядниками бюджетних коштів району оголошено на електронних майданчиках 373 процедури закупівель на загальну суму  33,53 млн.грн. Завершено 221 процедуру на суму 27,39 млн.грн., економія коштів склала 1,06 млн.грн.

 

      До уваги головних розпорядників бюджетних коштів!

З 1 листопада 2016 року розпочав роботу моніторинговий портал Dozorro.org, як база даних реального оцінювання закупівельників, постачальників та окремих тендерів.

У Dozorro формується рейтинг на основі оцінювання партнерів, відгуків та зауважень учасників тендерів, що повинно забезпечувати здорову конкуренцію у сфері публічних закупівель. Усі відгуки та зауваження систематизуються на направляються до аналітичного відділу , після аналізу на них буде певна реакція – або адміністративна, або керуючих органів.

 

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності! 

Кролевецька районна державна адміністрація на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України № 501 від 20.05.2015 «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» долучилась до системи електронних держзакупівель ProZorro. Запрошуємо Вас також долучитись до електронних закупівель та зареєструватись на електронному майданчику в якості учасника на сайті http://www.dzo.com.ua. 

БАЖАЄМО УСПІХУ В ЗАКУПІВЛЯХ! Будемо раді відповісти на всі запитання за телефоном: +380951870337

 

Оголошення 

Враховуючи прийняті Верховную Радою України 15.09.2015 року зміни до Закону України «Про здійснення державних закупівель» та на виконання вимог чинного законодавства України, з метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель та відповідно до навчальних програм (до програми включено питання: «Використання системи електронних державних закупівель - «РroZorro»), затверджених Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, Центр Державних Замовлень запрошує членів комітету з конкурсних торгів на навчання та підвищення кваліфікації (лекційні, практичні та семінарські заняття) з питань організації та здійснення державних закупівель.

 Курси навчання та підвищення кваліфікації найближчим часом, відбудуться

· Суми: 1-2 жовтня 2015 року;

Житомир: 17-18 вересня 2015 року;

· Тернопіль: 17-18 вересня 2015 року;

· Одеса: 28-29 вересня 2015 рок

· Київ: 24-25 вересня 2015 року;

· Львів: 28-29 вересня 2015 року;

· Кіровоград: 15-16 жовтня 2015 року;

Можливе проходження курсів за дистанційною формою.

Вартість навчання становить 1100,00 ( одна тисяча сто ) гривень, підвищення кваліфікації 750,00 (сімсот п’ятдесят ) гривень. Зазначені курси проходять за участю провідних фахівців з питань державних закупівель, представників центральних органів виконавчої влади.

Після проходження навчання та підвищеннякваліфікації, слухачі отримують сертифікати та методичні матеріали.

Центр Державних Замовлень надає безкоштовну консультаційну підтримку Замовникам торгів:

- консультації з питань державних закупівель; попередній аналіз та роз’яснення ключових моментів підготовки та участі в запланованій процедурі закупівлі.

Щодо детальної інформації та оформлення заявки звертатися до відділу

з питань організації навчання, відповідальна за організацію навчання -

Устименко Олена Павлівна, (044) 272-33-50 , (066)416-32-03, (063)801-73-93, (067)829-97-77

 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 20 травня 2015 р. № 501-р
Київ


Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів



1. Погодитися з пропозицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі стосовно реалізації пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів (далі - пілотний проект), вартість яких не перевищує суми, визначеної Законами України “Про здійснення державних закупівель” та “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”.

2. Взяти до відома, що під час реалізації пілотного проекту:

учасники пілотного проекту проводять електронні закупівлі товарів з використанням автоматизованої інформаційної системи, яка забезпечує прозорість результатів закупівель та до складу якої входять центральна база даних, єдиний модуль аукціону та кілька електронних майданчиків (сайтів у Інтернеті), що взаємодіють з центральною базою даних через відкритий програмний інтерфейс (АРI);

замовники самостійно приймають рішення щодо участі в пілотному проекті;

може проводитися електронний реверсивний аукціон для визначення найкращої ціни товарів;

строк реалізації пілотного проекту становить шість місяців з дня набрання чинності цим розпорядженням.

3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі довести інформацію про реалізацію пілотного проекту до відома замовників шляхом її оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті та подати не пізніше ніж через три місяці після завершення його реалізації Кабінетові Міністрів України звіт про результати реалізації пілотного проекту.

Прем'єр-міністр України                                                                                     А.ЯЦЕНЮК

Інд. 18

 
Оголошення 

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII Сумська ТПП запрошує голів, секретарів, та членів комітетів конкурсних торгів підприємств, установ та організацій, які працюють на території району і міста взяти участь у одноденному семінарі щодо змін у законодавстві, котрий відбудеться 28 травня 2014 року. 

Вартість семінару 350 грн. без ПДВ. 

Також запрошуємо пройти навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель, котрі відбудуться 26-29 травня 2014 року на базі Сумської ТПП за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 7а, 1-й поверх, конференц-зал Сумської ТПП. 

Вартість навчання складає: 

 

Навчання

Підвищення кваліфікації

Тривалість семінару

4 дні

2 дні

Вартість за 1 учасника

980 грн. з ПДВ

640 грн. з ПДВ

 

 За результатами навчання / підвищення кваліфікації учасники семінару отримують сертифікат/свідоцтво. 

Для участі у семінарі необхідно надіслати факсом (0542)770-767 або на електронну пошту  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. заявку та гарантійний лист, котрі доступні для скачування на сайті Сумської торгово-промислової палати http://www.cci.sumy.ua/servises/workshops/

Довідки за телефоном (0542)77-07-67.