Районна газета

Звернення громадян

Інформація оновлена 04.07.2016 року

Порядок звернення громадян до Кролевецької районної державної адміністрації

Вимоги до звернення

Сумський обласний контактний центр

Нормативно-правові акти з питань роботи із зверненнями громадян

Графік прийому громадян з особистих питань керівництвом Сумської обласної державної адміністрації

Графік прийому громадян з особистих питань керівництвом Кролевецької районної державної адміністрації на 2016 рік та проведення "гарячих телефонних ліній"

Графік виїзду «мобільного соціального офісу» управління соціального захисту населення Кролевецької районної державної адміністрації в населені пункти для надання громадянам соціальної підтримки на друге півріччя 2016 року

Звіти про роботу із зверненнями громадян

Актуальні питання

Графік проведення особистого прийому громадян, які потребують надання безоплатної первинної правової допомоги

Графіки проведення перевірок та особистого звітування керівників структурних підрозділів Кролевецької районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян на 2016 рік

Графіки проведення перевірок та особистого звітування сільських голів з питань роботи із зверненнями громадян на 2016 рік

Графік роботи телефонної «гарячої лінії» для прийому усних звернень громадян в Кролевецькій районній державній адміністрації, переданих за допомогою засобів телефонного звʾязку

ЯК ПОДАТИ ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО КРОЛЕВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 

 

ПРО СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ТА ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ В КВІТНІ 2016 РОКУ

За звітний  місяць керівництвом Кролевецької районної державної адміністрації проведено 14 прийомів громадян з особистих питань при запланованих 12, із них 8 – виїзних. На особистих прийомах до керівництва райдержадміністрації протягом квітня 2016 року надійшло 22 звернення, звернулось 22 громадян із 22 питаннями, вирішено позитивно – 19 звернень, три звернення направлено для розгляду за належністю.

Письмово та через вищі органи виконавчої влади надійшло в квітні 2016 року до райдержадміністрації  3 звернення, у яких порушено 3 питання.

Усього в квітні місяці поточного року до райдержадміністрації надійшло 25 звернень (зверталось 25 громадян), у яких порушено 25 питань, із них 21 питання вирішено позитивно, чотири звернення направлено за належністю.