Районна газета

Порядок звернення громадян до Кролевецької районної державної адміністрації

  • Щоденний прийом громадян для надання консультативних послуг населенню проводить начальник відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Кролевецької районної державної адміністрації у робочі дні з 08.00 до 17.00. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.
  • З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти структурних підрозділів Кролевецької районної державної адміністрації та компетентних служб.
  • Консультації також можна отримати за телефонами: 5 13 37; 5 15 75.
  • Начальник відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Кролевецької районної державної адміністрації надає допомогу в поданні до керівництва Кролевецької районної державної адміністрації оформленого належним чином письмового звернення.
  • Начальник відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Кролевецької районної державної адміністрації здійснює попередній та безпосередньо в день прийому запис громадян на прийом з особистих питань до голови, заступників голови, керівника апарату Кролевецької районної державної адміністрації. У зазначений день громадяни приймаються з усіх питань, віднесених до повноважень районної державної адміністрації, незалежно від розподілу обов’язків між головою, його заступниками та керівником апарату.
  • Прийом  та реєстрацію усних звернень, переданих за допомогою засобів телефонного зв’язку, проводить начальник відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Кролевецької районної державної адміністрації

     у робочі дні із 8.00 до 17.00 з перервою на обід із 12.00 до 13.00 за телефоном «гарячої лінії» (0253) 5 13 37