Економічний розвиток
Інформація оновлена 28.08.2020
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОЗВИТКУ КРОЛЕВЕЦЬКОГО РАЙОНУ НА 2019-2021 РОКИ
Програма економічного і соціального розвитку Кролевецького району
Загальний огляд промисловості Кролевецького району
Довідка про стан споживчого ринку Кролевецького району
До уваги підприємств, організацій та установ району!
Інформуємо, що за координації Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольги Стефанішиної розпочався процес консультацій з українським бізнесом щодо параметрів оновлення Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
У ході консультацій очікується отримання пропозицій зацікавлених українських компаній та бізнес асоціацій, на основі яких буде формуватися проект консолідованої позиції Української Сторони на переговорах з ЄС, а також проводитиметься онлайн-опитування найбільших регіональних експортерів, яке триватиме до 31 серпня 2020 року.
Просимо сприяння у поширенні зазначеної інформації серед зацікавлених підприємств, організацій та установ, а також у заповненні анкети, доступної за посиланням: https://bit.ly/AAupdateform.
До уваги суб’єктів малого підприємництва!
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсного відбору проектів суб’єктів малого підприємництва для отримання за рахунок коштів обласного бюджету часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських установах
У рамках реалізації заходів Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням десятої сесії Сумської обласної ради 7 скликання від 22 грудня 2016 року (зі змінами від 28.04.2017, 15.09.2017, 20.12.2017, 02.03.2018, 06.07.2018, 07.09.2018, 19.10.2018, 17.05.2019, 26.07.2019, 25.10.2019) оголошується конкурсний відбір проектів суб’єктів малого підприємництва для отримання за рахунок коштів обласного бюджету часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських установах.
Право на отримання компенсації за рахунок коштів обласного бюджету мають суб’єкти малого підприємництва, які отримали компенсації за рахунок місцевого бюджету (районного бюджету чи бюджету об’єднаної територіальної громади) відповідно до місцевих програм розвитку підприємництва.
Для участі у конкурсі суб’єкту малого підприємництва необхідно в термін з 26 грудня 2019 року по 31 січня 2020 року включно подати до комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (40030, м. Суми, вул. Кооперативна, 3, телефон 65 91 17, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ) документи, передбачені Правилами надання часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими суб’єктами малого підприємництва у державних банківських установах Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2017-2020 роки.
Засідання обласної конкурсної комісії з оцінки та проведення конкурсного відбору проектів суб’єктів малого підприємництва для отримання за рахунок коштів обласного бюджету часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських установах відбудеться о 13.00 годині 19 лютого 2020 року за адресою: м. Суми, майдан Незалежності 2, в приміщенні Сумської обласної державної адміністрації, кабінет № 115, 6 поверх.
До уваги суб’єктів малого підприємництва!
До відома суб’єктів господарювання!
Кролевецька районна державна адміністрація доводить до відома суб’єктів господарювання, що 15 жовтня 2019 року о 10-00 у приміщенні Сумської обласної державної адміністрації (м. Суми, пл. Незалежності, 2, 6 поверх, каб.115) відбудеться презентація Програми «Fit for Partnership with Germany» та бізнес-майстерня «Співробітництво з Німеччиною. Міфи та реальність».
Крім того, о 16-00 годині відбудеться конкурсний відбір претендентів на стажування у Німеччині.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсного відбору проектів суб’єктів малого підприємництва для отримання за рахунок коштів обласного бюджету часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських установах
У рамках реалізації заходів Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням десятої сесії Сумської обласної ради 7 скликання від 22 грудня 2016 року (зі змінами від 28.04.2017, 15.09.2017, 20.12.2017, 02.03.2018, 06.07.2018, 07.09.2018, 19.10.2018, 17.05.2019, 26.07.2019) оголошується конкурсний відбір проектів суб’єктів малого підприємництва для отримання за рахунок коштів обласного бюджету часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських установах.
Право на отримання компенсації за рахунок коштів обласного бюджету мають суб’єкти малого підприємництва, які отримали компенсації за рахунок місцевого бюджету (районного бюджету чи бюджету об’єднаної територіальної громади) відповідно до місцевих програм розвитку підприємництва.
Для участі у конкурсі суб’єкту малого підприємництва необхідно в термін з 12 серпня по 10 вересня 2019 року включно подати до комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (40030, м. Суми, вул. Кооперативна, 3, телефон 65 91 17, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ) документи, передбачені Правилами надання часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими суб’єктами малого підприємництва у державних банківських установах Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2017-2020 роки.
Засідання обласної конкурсної комісії з оцінки та проведення конкурсного відбору проектів суб’єктів малого підприємництва для отримання за рахунок коштів обласного бюджету часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських установах відбудеться о 13.00 годині 26 вересня 2019 року за адресою: м. Суми, площа Незалежності 2, в приміщенні Сумської обласної державної адміністрації, кабінет № 115, 6 поверх.
До уваги суб’єктів господарювання!
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Сумській області оголошує проведення аукціонів з продажу об'єктів державної власності, які відбудуться 28.09.2018:
1.Окремого майна - будівля загальною площею 52,9 кв. м з - за адресою: Сумська область, смт Липова Долина, вул. Роменська, 8, що перебуває на балансі Управління Державної казначейської служби України у Липоводолинському районі Сумської області.
2. Окремого майна – адмінбудівля з надвірними будівлями та спорудами загальною площею 171,1 кв. м - за адресою: Сумська область, смт Ямпіль, пров. Неплюєва, 10, що перебуває на балансі Територіального управління Державної судової адміністрації України в Сумській області.
3. Окремого майна - група інвентарних об’єктів у складі: одноповерхова нежитлова будівля суду з підвалом та ганками, А, а, а1, а2, а3, загальною площею 378,5 кв. м; гараж, Б, убиральня, В; огорожа, № 1, 2, 3 - за адресою: Сумська область, смт Велика Писарівка, вул. Грайворонська, 21, що перебуває на балансі Територіального управління Державної судової адміністрації України в Сумській області.
4. Окремого майна - нежитлова будівля (А-1) загальною площею 224,9 кв. м, вбиральня - У - за адресою: Сумська область, м. Кролевець, вул. Грушевського, 29, що перебуває на балансі Територіального управління Державної судової адміністрації України в Сумській області.
5. Окремого майна - будівля магазину площею 95,8 кв. м, з погрібом площею 30,7 кв. м.- за адресою: Сумська область, Сумський район, смт Степанівка, вул. Спасьонова, 55.
До уваги суб’єктів господарювання!
У рамках співпраці з Американською Комерційною Службою Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні і Програмою SABIT, для фахівців з України відкривається нова програма бізнес стажування за напрямом «Регіональний економічний розвиток».
Термін стажування у США: з 22 вересня по 13 жовтня 2018 року.
Анкети на конкурс щодо участі у Програмі стажування приймаються до 29 червня 2018 року.
Вимоги до кандидатів:
досвід керівної роботи у сфері малого та середнього бізнесу;
посада зі значним рівнем відповідальності, знання англійської мови необов’язкове.
Більш детальну інформацію про Програму, умови участі, зразок анкети на участь, інструкцію з заповнення анкети можна отримати на офіційному сайті Ради голів державних адміністрацій у розділі «РГДА», підрозділ «Документи», пункт 12, за гіперпосиланням:http://glavrada.org/files/regional-economic-development.doc або за телефонами +380445215222, +380632988267.
До уваги споживачів!
Кролевецька районна державна адміністрація повідомляє, що створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів.
№ телефону «гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів (з кодом населеного пункту) |
Фактична адреса консультативної служби при РДА, номер кабінету |
П.І.Б. відповідальної посадової особи за роботу «гарячої лінії», посада, № телефону |
(05453) 5-24-45 |
пл.Миру,1 м.Кролевець, Сумська область, 41300 кабінет 18 |
Березюк Галина Іванівна – головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі Кролевецької районної державної адміністрації, (05453) 5-24-45 |
До уваги споживачів!
На адресу Держпродспоживслужби в Сумській області надходять чисельні скарги на порушення прав споживачів при придбанні взуття.
Поради споживачу при купівлі взуття
Суб'єкт господарської діяльності, що здійснює роздрібну торгівлю взуттям, повинен забезпечити покупцям зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки взуття. Для цього торговельні (демонстраційні) зали обладнуються банкетками або ослонами, підставками, дзеркалами, килимками, ріжками. Інформація про розміри взуття надається в метричній та штихмасовій системах нумерації. Згідно правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, продаж взуття в торговельних підприємствах, де відсутні умови для примірювання, забороняється. Перед тим як, приміряти взуття, необхідно звірити маркувальні дані на ньому. На кожній напівпарівзуття повинно бути нанесене маркування(на внутрішній підкладці взуття та устілці) із зазначенням: товарного знака підприємства-виробника; номера моделі (артикула); розміру, повноти; дати виготовлення (місяць, рік); для вітчизняного взуття зазначення нормативного документа. На поверхні коробки взуття повинна бути етикетка з нанесенням відповідного маркування: найменування підприємства-виробника, його адреса; номер моделі (артикул); розмір, повнота; колір; дата виготовлення. Впевнившись, що маркувальні дані на коробці взуття відповідають маркувальним даним на самому взутті, споживач може приступити до його примірки. Приміряти взуття необхідно на обидві стопи, бажано постояти і ньому та впевнитись, що воно не тисне. Якщо взуття підійшло по розміру далі потрібно оглянути взуття на предмет його якості.
Купуючи взуття необхідно вимагати у продавця інформацію про: склад сировини, з якого воно виготовлено (натуральні чи штучн матеріали),про умови використання та догляду за взуттям (інструкція повинна бути вкладена в пакувальну тару взуття),гарантійні терміни носіння взуття.
Касовий чи товарний чек потрібно зберігати протягом гарантійного терміну його носіння. У торговельному (демонстраційному) залі на видному місці обов'язково вивішується інформація про гарантійні терміни взуття, що є у продажу, їх обчислення з урахуванням сезонності. Гарантійні терміни визначаються від дня продажу або відповідного сезону і встановлюються виробником або суб’єктом господарювання.
Згідно Закону України „Про захист прав споживачів” гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту) або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю(виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років.
Сезонність носіння взуття (Наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 19.03.94р. № 172).
Початок відповідного сезону на взуття:
> зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня
> весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада
> літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня.
У гарантійні терміни на сезонні товари не включається час іншого сезону (міжсезонний період).
Дії споживача у випадку, якщо у взутті протягом гарантійного терміну носіння виявились недоліки виробничого характеру (скриті недоліки). В першу чергу потрібно звернутися з письмовою заявою до суб‘єкта господарювання, у якого було куплено взуття. При цьому необхідно в обов‘язковому порядку пред‘явити документ, який засвідчує факт купівлі (касовий або товарний чек). Письмову заяву необхідно надати у двох примірниках. На другому примірнику, який залишається у споживача, суб‘єкт господарювання повинен зробити відмітку про прийняття заяви до розгляду (дата, прізвище особи, яка прийняла заяву). У випадку, коли суб‘єкт господарювання відмовляється прийняти заяву, необхідно один екземпляр направити на його адресу поштою з повідомленням про вручення.
Згідно із ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” споживач, в порядку та строки, що встановлені законодавством, має право: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний з числа наявного у продавця (виробника) товару. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом 14 днів або за домовленістю сторін. У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника), а якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання чи зберігання або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
Права споживача при придбанні взуття належної якості
Споживач має право обміняти взуття належної якості на аналогічне у продавця, в якого він був придбаний, протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо воно не задовольнило його за формою, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін взуття належної якості провадиться, якщо воно не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ,виданий споживачеві разом з проданим товаром. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, або в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
До уваги підприємців та споживачів!
У відповідності до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 року № 1092 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань харчових продуктів та захисту споживачів» інспекція з питань захисту прав споживачів в Сумській області реорганізована в управління захисту споживачів шляхом приєднання до Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області.
Згідно п.10 Постанови КМУ від 15 червня 2006 року № 833 «Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» суб’єкт господарювання повинен забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця в якому зазначити адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів.
Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області знаходиться за новою адресою: м.Суми, вул. Гамалія, 25, телефон 77 - 90 - 42, 77- 90 - 45.